مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-05-10سياسي

سوت زنی| عرضه کالاهای رژیم صهیونیستی در فروشگاه های اینترنتی


علیرغم این که هر گونه حمایت از شرکت های وابسته به رژیم صهیونیستی ممنوع است، براساس گزارشات دریافتی از سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس، برخی فروشگاه های اینترنتی کالاهایی از شرکت های رژیم اشغالگر قدس را عرضه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طبق ماده 1 قانون واحده اسلامی در مورد تحریم اسراییل مصوب مجلس شورای اسلامی در سال 71، هر گونه تجارت مستقیم و غیرمستقیم با شرکت ها و اشخاص حقیقی و حقوقی رژیم صهیونیستی ممنوع است.

با این حال براساس گزارشاتی که مردم در سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس ثبت کرده اند، برخی فروشگاه های اینترنتی کالاهای تعدادی از شرکت های وابسته به رژیم اشغالگر قدس یا حامی آن ها را عرضه می کنند.

1.

موتورولا(Motorola) شرکت موتورولا که به خاطر تولید تلفن همراه مشهور است، با نام تجاری(موتورولا سولوشن ) در تامین حفاظ امنیتی شهرک های اسراییلی نقش دارد، به نحوی که سیستم های ردیابی و راداری(WAAS) آن ها را تامین می کند و با تلفن همراه امن(Mountain Rose) ارتش اشغالگر قدس را تجهیز کرده است، همچنین این شرکت با تولید فیوز برای بمب های انفجاری Mk در جنایت های این رژیم کودک کش نقش دارد.

با این شرایط شاهد فروش مدل های تلفن های همراه این شرکت در برخی فروشگاه های اینترنتی هستیم 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| عرضه کالاهای رژیم صهیونیستی در فروشگاه های اینترنتی

سوت زنی| عرضه کالاهای رژیم صهیونیستی در فروشگاه های اینترنتی